Felanmälan

Kontaktvägar för felanmälan:

-FORMULÄR LÄNGRE NED PÅ DENNA SIDA
-Telefon: vardagar 09.00 – 10.30
Se telefonnummer enligt hyreskontrakt och anslag i porten.

Jouranmälan utanför telefontid:
Se anslag i porten. Jouranmälan utanför telefontiden ska endast avse allvarliga fel, t ex vattenläckage, ingen värme eller el, som inte kan vänta till nästkommande dag. Vi har ingen jour på tvättstugorna.

Observera att vid fel i lägenheten, som orsakats av hyresgästen, debiterar vi alltid hyresgästen den uppkomna kostnaden.

Övriga frågor tas emot via e-mail: info#sovstugan.se (byt ut # till @).


Observera att du ibland inte får någon kvittens efter att klicka på ”Skicka”. Meddelandet går fram till mottagaren ändå och du behöver inte skicka det igen.

Vänligen fyll i följande uppgifter:

Ange typ av anmälan (obligatorisk)
 Felanmälan Klagomål Beröm

Vad vill du anmäla/rapportera? (obligatorisk)

Ditt lägenhetsnummer (obligatorisk)

Din adress (obligatorisk)

Ange beskrivning i fältet nedan (Obligatorisk):

Ditt namn (obligatorisk)

Epost (obligatorisk)

Telefon dagtid

Mobilnummer (obligatorisk)

Ni kan gå in med huvudnyckel i min lägenhet. 

Svara på nedanstående fråga:
10+2=?